Kampania lodów Big Milk z influencerami - Marketing przy Kawie
„Przyjemnie się składa” – kampania lodów Big Milk z influencerami
  • 1
  • 1
4.07.2024

„Przyjemnie się składa” – kampania lodów Big Milk z influencerami

Letnia kampania lodów Big Milk odwołuje się do nostalgii. Marka chce przypomnieć, jak proste przyjemności mogą tworzyć wspomnienia.

Kampania „Przyjemnie się składa” ma pokazać, że lody Big Milk smakują jak w dziecięcych wspomnieniach. Celem działań marketingowych jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez skojarzenia z przyjemnymi wspomnieniami.

W ramach współpracy marki z influencerami ich obserwatorzy mają zanurzyć się we wspomnienia sieciowych celebrytów. Lepiej ich poznają, ale też będą mogli „odkurzyć” swoje zdjęcia.

Na TikToku pojawi się 8 materiałów wideo nagranych przez twórców:

  • Natana Czyżewskiego (@czatann),
  • Natalię Sisik (@nataliasisik),
  • Gabrielę Ozimek (@gabi_i_maciek),
  • Przemka Kucyka (@przemekkucyk),
  • Monikę Jabłońską (@kamelemona),
  • Miłosza Fluckigera (@duzychlopiec),
  • rodzinę Kowalskich (@kowalscy_),
  • Izę Pyz (@izabelapyz).

Influencerzy w rytm remiksu muzycznego hitu z lat 2000 Safri Duo odtworzą swoje zdjęcia z dzieciństwa

Centralnym elementem będą lody Big Milk. Kampania ma przyciągnąć osoby z pokolenia Z i milenialsów.

W ramach kampanii 2012 Agency wraz z agencją Lettly stworzyły wspólny koncept kreatywny, który stanowi fundament dla wszystkich działań marketingowych. Lettly koncentruje się na influencer marketingu i działaniach w mediach społecznościowych. 2012 Agency zajmuje się produkcją spotu telewizyjnego oraz reklam digitalowych i zewnętrznych.

  • 1
Letnia kampania lodów Big Milk

Letnia kampania lodów Big Milk

4 lipca 2024

3 lipca 2024