Przyjaciel ważniejszy niż celebryta – raport IQS 96 na temat wideo online
  • 0
  • 3
7.07.2015

Przyjaciel ważniejszy niż celebryta – raport IQS 96 na temat wideo online

Tylko 5 proc. Polaków deklaruje, że wystąpienie celebryty, blogera bądź vlogera zdecydowanie zachęca ich do obejrzenia materiału wideo w Internecie. Dla blisko 80 proc. respondentów o wiele ważniejsze są rekomendacje znajomych. To główne wnioski z raportu IQS 96 „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w Sieci”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2015

6 lipca 2015