Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy? Wnioski po XVIII Kongresie Profesjonalistów Public Relations
  • 0
  • 3
24.04.2018

Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy? Wnioski po XVIII Kongresie Profesjonalistów Public Relations

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie odbyło się 19–20 kwietnia w Rzeszowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50292 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 kwietnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2018

Blisko 90% Polaków pozytywnie ocenia przepisy wprowadzane przez RODO. Raport KPMG

Zdecydowana większość Polaków dostrzega wagę wprowadzanych przez RODO przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Najważniejszą z punktu widzenia respondentów zmianą jest możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania ich przetwarzania – pokazuje raport „Zarządzanie doświadczeniami klienta (CX) w erze RODO – jak Polacy dbają o ochronę informacji o sobie?” KPMG w Polsce.

23 kwietnia 2018