Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanie - Marketing przy Kawie
Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanie
  • 0
  • 1
25.11.2021

Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanie

Cena pozostaje najważniejszym kryterium, którym Polacy kierują się przy zakupie produktów spożywczych. Twierdzi tak 7 na 10 osób – wynika z raportu Farmy Świętokrzyskiej „Trendy w ekozakupach Polaków”. Na kolejnych miejscach znajdują się smak produktu oraz lokalne pochodzenie i marka. Klienci są jednak gotowi dopłacić za jakość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2021

24 listopada 2021

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2021 Aktualizacja:

X-kom nakręcił straszny film. Wystąpili Kinga Kujawska, Shiianah, Ziemniak, Karol „Hutson” Hutny i Jaś Kapela

„Czarny piątek” to tytuł horroru, który X-kom nakręcił z okazji zbliżającego się święta promocji – Black Friday. Film opowiada historię kilku influencerów, którzy postanawiają wybrać się na wspólny wyjazd za miasto. Na miejscu okazuje się, że muszą mierzyć się z nieoczekiwanymi skutkami globalnego ocieplenia.