- 1
- 2
Przeziębiona Magdalena Różczka w reklamie VeloKonta z pakietem medycznym w VeloBanku
VeloBank rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową promującą VeloKonto z pakietem medycznym. W spocie Magdalena Różczka zachęca do bankowania z VeloBankiem i podkreśla, że bycie jego klientką ułatwia jej codzienne życie. Pomaga dbać nie tylko o finanse, ale także o zdrowie.
W nowym spocie VeloBanku pokazano dzień z życia aktorki. Podczas wyprawy w góry Magdalena Różczka przeziębia się. Niedługo potem widzimy ją w przychodni medycznej, gdzie dzięki ubezpieczeniu Pakiet Medyczny dostępnemu w programie lojalnościowym VeloKorzyści może szybko skorzystać z porady lekarskiej. Wracając wieczorem do domu, Magda wykonuje przelew na konto oszczędnościowe z samochodu. Relaksując się w wannie, jednym kliknięciem opłaca rachunki. Podkreśla, że z VeloKontem nie musi już pamiętać o opłatach, bo bank robi to za nią. Świat Bardziej Velo daje jej spokój i pozwala cieszyć się chwilą.
Kampania rozpoczęła się 12 listopada. W jej trakcie zostaną wyemitowane 30- i 15-sekundowe reklamy w telewizji. Zakłada ona również działania w kanałach digital, obejmujące zasięgowe portale oraz kampanię GoogleAds, a także akcje promocyjne w oddziałach banku.
– Z Magdaleną Różczką rozpoczęliśmy współpracę dwa lata temu. Najpierw była głosem, który witał naszych klientów na infolinii. Następnie czytała teksty w spotach, a latem wystąpiła we wspieranej przez AI reklamie VeloFotki. Cieszymy się, że przekonaliśmy aktorkę znaną i cenioną przez miliony Polaków, aby na dobre zanurzyła się w Świecie Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Marka podkreśla, że aktorka założyła konto w VeloBanku i jest jego aktywną użytkowniczką.
Przy opracowaniu kreacji i przy produkcji bank współpracował z agencją Dentsu. Spot wyprodukował Humanverse, a reżyserem był Piotr Janowski. Dom mediowy Initative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja Zoom Bsc wsparła VeloBank w działaniach PR.
- 2