„Przewodnik – centra handlowe w Polsce”
  • 0
  • 2
29.11.2012

„Przewodnik – centra handlowe w Polsce”

Firma DTZ a UGL przygotowała pierwszą edycję „Przewodnika – centra handlowe w Polsce”. Publikacja zawiera informacje na temat rynku centrów handlowych, przedstawia porównanie podaży tego rodzaju centrów oraz podstawowych wskaźników ekonomicznych w tym zakresie dla 15 największych polskich miast.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2012

Perspektywy rozwoju usług PR – raport

Jakie są aktualne opinie na temat usług PR realizowanych przez agencje tej specjalności? Jak będzie rozwijał się rynek tego rodzaju usług? Odpowiedzi poszukiwała firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, prowadząc badanie na zlecenie Związku Firm Public Relations i ośrodka analitycznego Think Tank. Wyniki badania przeprowadzonego na przełomie października i listopada br. przedstawiono 16 listopada w Warszawie, podczas 10. edycji konferencji PR Forum.


28 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012

W lutym odbędzie się Social Media Convent

1 lutego 2013 r. w Gdańsku, w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter odbędzie się konferencja Social Media Convent, przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends, czyli prezentacji zaproszonych ekspertów, Case Study Festival – konkursu, w którym zmierzą się agencje, wreszcie Social Media SuperStars – testu wiedzy i umiejętności dla specjalistów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Akcja „Budget Cleaning” z kuponami i kartami Sodexo

Z myślą o firmach, które szukają sposobu na pełne wykorzystanie budżetu, Sodexo Motivation Solutions przygotowało specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”. Akcja skierowana jest do firm, które nie chcą utracić środków pozostałych w budżecie marketingowym, ale jednocześnie zależy im na inwestycji w efektywne narzędzia, które przyniosą realne korzyści w kolejnym roku.
Artykuł promocyjny