„Przenieś swój telewizor do 4K” – kampania NC+
  • 1
  • 0
5.03.2019

„Przenieś swój telewizor do 4K” – kampania NC+

1 marca ruszyła kampania „Przenieś swój telewizor do 4K” NC+. Ma ona podkreślić, że platforma cyfrowa daje możliwość oglądania programów w jakości 4K.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47902 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 marca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2019

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie zamierzają zwiększać konsumpcji. Badanie ARC Rynek i Opinia

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. 14% badanych spodziewa się jej pogorszenia. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. Osób mających w planach zwiększenie wydatków jest najwięcej wśród mieszkańców małych i średnich miast oraz respondentów do 30. roku życia – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

4 marca 2019