Przelew w banku ma być szybki – badanie „Wizerunek polskiego sektora bankowego”
  • 0
  • 1
30.06.2015

Przelew w banku ma być szybki – badanie „Wizerunek polskiego sektora bankowego”

Jedna trzecia ankietowanych klientów banków (32 proc.) obok kwestii związanych z opłatami za najważniejszą cechę przelewu uznała szybkość transakcji. To wniosek z badania „Wizerunek polskiego sektora bankowego”, zrealizowanego przez Związek Banków Polskich we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową (KIR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2015

29 czerwca 2015