Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu - Marketing przy Kawie
Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu
  • 0
  • 10
6.07.2021

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2021

5 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
5.07.2021

DIMAQ Uni: do końca lipca można zgłaszać najlepsze prace dyplomowe z e-marketingu

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa – organizatorzy DIMAQ Uni, zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Mogą w niej wziąć udział autorzy prac magisterskich, licencjackich inżynierskich lub podyplomowych, którzy obronili je między 1 stycznia 2016 r. a 31 lipca 2021 r.