Przedstawiciel LifeTube zabiera głos w sprawie krytyki kampanii Mercedesa z influencerami
  • 0
  • 4
30.05.2018

Przedstawiciel LifeTube zabiera głos w sprawie krytyki kampanii Mercedesa z influencerami

25 maja opublikowaliśmy informację o rozpoczęciu kampanii Mercedesa z udziałem Pauliny Mikuły (Mówiąc inaczej), Piotra Latały (Ziemniaka) i Patryka Brzozowskiego (Kameralnie). Na naszym facebookowym profilu rozgorzała dyskusja na temat słuszności takich działań. Głos w tej sprawie zabrał też przedstawiciel agencji LifeTube, która przygotowała projekt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44943 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

4 miesiące temu

Jeśli Mercedes w PL ma mieć twarz takich influencerów, to ja nie chcę Mercedesa.

30 maja 2018

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
30.05.2018

Agnieszka Woźniak-Starak i Margaret w kampanii „Poznaj moc koloru” lakierów hybrydowych Semilac

25 maja w mediach ruszyła ogólnopolska kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku, marka będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz Internecie. W spocie pojawią się: piosenkarka Margaret oraz dziennikarka i prezenterka Agnieszka Woźniak-Starak.