- 1
- 1
Przebój sprzed lat „Dragostea Din Tei” w kampanii Kauflanda
Sieć hipermarketów Kaufland promuje się serią spotów z wykorzystaniem wielkiego przeboju grupy O-Zone, „Dragostea Din Tei”. Przerobiono go na: „Kaufland tu, Kaufland tam”.
Kaufland zapowiada otwarcie swojego 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi. Przekaz reklamy mocno podkreśla najważniejsze wartości brandu: świeżość, wybór i jakość. W spocie występują prawdziwi pracownicy sklepów.
Akcji towarzyszy konkurs dla klientów sieci, w którym można wygrać co tydzień 25 tys. zł i bony zakupowe.
Za koncepcję kreatywną w materiałach graficznych, opracowanie piosenki do spotów i nadzór produkcyjny odpowiadała agencja Ancymony. Spoty wyprodukował Dynamo Film.
- 1