0 1 1.10.2014Prudential wybrał agencję reklamowąfirmy TweetMarka Prudential rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Zwyciężyła agencja BBDO.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53133 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 1.10.2014Forum „Nowe japońskie technologie. Sztuka cyfrowego obrazu” – relacjaPierwsza edycja Forum „Nowe japońskie technologie. Sztuka cyfrowego obrazu” odbyła się 26 września w Krakowie. Prelekcje dotyczyły cyfrowej fotografii, grafiki, poligrafii i digital signage. Podczas spotkania omówiono również wpływ nowoczesnych technologii na rozwój japońskiej sztuki.
0 1 0 0 0 30.09.2014Nominowani w 8. edycji plebiscytu MediaToryStudenci dziennikarstwa po raz ósmy nominowali najlepszych ich zdaniem dziennikarzy. Ostatecznego wyboru dokona ponad 10 tys. uprawnionych do głosowania studentów z dwudziestu uczelni wyższych z całej Polski.
0 2 0 0 0 30.09.2014Łódzka Arena nadal z Atlasem29 września na konferencji prasowej w Miejskiej Arenie Kultury i Sportu w Łodzi ogłoszono wyniki konkursu na sponsora obiektu. Został nim ponownie Atlas.
0 2 0 0 0 30.09.2014Apteki internetowe w ocenie konsumentów – ranking Opineo.pl (infografika)Konsumenci oczekują, że apteki internetowe zapewnią im standardy obsługi i jakość dostaw na poziomie, który oferują dobre e-sklepy. Błyskawiczna realizacja zamówień i sprawny kontakt – to dwa najważniejsze warunki, jakie klienci stawiają e-sprzedawcom. Serwis Opineo.pl sprawdził, jak oceniamy działalność e-aptek.