Prudential rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną
  • 0
  • 0
4.01.2017

Prudential rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Przetarg na obsługę kreatywną marki Prudential trwał od jesieni ubiegłego roku. Z grona sześciu agencji wybrano Publicis. Współpraca ma mieć charakter długoterminowy. Ubezpieczyciel nie zmienia domu mediowego – planowaniem i zakupem mediów nadal zajmuje się SMG Starcom.

W postępowaniu udział brały: dotychczas obsługująca markę agencja BBDO Warszawa oraz agencje Brasil, Change, Grandes Kochonos, GPD i Publicis. Zgodnie z zaleceniami SAR agencjom zaangażowanym w przetarg zostanie wypłacone wynagrodzenie.

Jak podkreśla Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Prudentialu, przetarg podyktowany był wyłącznie wymogami korporacyjnymi. Koncept reklamowy „Młodzi bogowie” autorstwa BBDO Warszawa był nagradzany w konkursach branżowych (m.in. Złote i Srebrne Effie, Golden Arrow), a użyte w kampaniach sformułowania weszły do mowy potocznej i debaty publicznej.

Prudential kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie na emeryturę, ale nie wyklucza promocji kolejnych produktów ubezpieczeniowych w ramach platformy. Obsługą kreatywną firmy w agencji Publicis będzie zajmował się zespół pod kierownictwem Dagmary Witek-Kuśmider oraz Sławomira Figury.

4 stycznia 2017

Reklama
Reklama