Pru z kampanią o dotrzymywaniu obietnic - Marketing przy Kawie
Pru z kampanią nawiązującą do dotrzymywania złożonych obietnic
  • 1
  • 1
10.07.2023

Pru z kampanią nawiązującą do dotrzymywania złożonych obietnic

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudentiala, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru nawiązuje do dotrzymywania złożonych obietnic. Marka realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2023

8 lipca 2023