„Przy ulicy Finansowej” – nowe spoty Providenta - Marketing przy Kawie
Provident z nową platformą komunikacyjną: „Przy ulicy Finansowej”
  • 2
  • 3
6.11.2024

Provident z nową platformą komunikacyjną: „Przy ulicy Finansowej”

Provident Polska prezentuje kampanię zrealizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania prowadzone będą w internecie i telewizji.

W ramach kampanii inaugurującej platformę „Przy ulicy Finansowej” przygotowano dwa spoty:

  • 30-sekundowy spot wizerunkowy zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców. Niedogadane? Dogadane! Nierabialne? Rabialne! Na chwilę? Za chwilę!

  • 15-sekundowy spot poświęcony jest promocji „Cashback”. Bohaterka Ania prezentuje zalety promocyjnej oferty, która jest skierowana do klientów wybierających pożyczkę przez internet od 4 tys. zł.

Nowe podejście Providenta do mediów społecznościowych wpisuje się w plany:

  • dotarcia do kolejnych segmentów klientów,
  • dalszego rozwoju portfolio.

Celem jest zwiększenie widoczności marki i pogłębienie relacji z konsumentami w cyfrowym świecie.

Platformę przygotowała agencja Plej, która po wygranym przetargu:

  • wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej,
  • zajmie się obsługą działań w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok) i kampaniami contentowymi.

– Zbudowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki, która kieruje ofertę do bardzo szerokiego odbiorcy, w zasadzie do wszystkich w Polsce, wymagało od nas modułowego i wszechstronnego rozwiązania. Stąd koncepcja miejsca, które można znaleźć w każdym polskim mieście czy miasteczku, w którym mieszka przekrój naszego społeczeństwa: od singli-studentów, przez rodziny z dziećmi, aż po aktywnych silverów. To miejsce to stworzona przez nas na potrzeby nowej komunikacji miła okolica z dobrosąsiedzką atmosferą przy ulicy Finansowej. Provident pomaga tam naszym bohaterom w ich codziennym życiu. Do tego pojemna konstrukcja komunikatów daje nam szansę opisać, jak działają produkty Providenta – mówi Bartosz Biały, dyrektor kreatywny w agencji Plej.

Za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Spot wyprodukowała Papaya Films, a wyreżyserował Piotr Matejkowski. Aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.

  • 3
Provident z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”

Provident z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”

Provident z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”
Provident z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2024