- 2
- 3
Provident z nową platformą komunikacyjną: „Przy ulicy Finansowej”
Provident Polska prezentuje kampanię zrealizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania prowadzone będą w internecie i telewizji.
W ramach kampanii inaugurującej platformę „Przy ulicy Finansowej” przygotowano dwa spoty:
- 30-sekundowy spot wizerunkowy zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców. Niedogadane? Dogadane! Nierabialne? Rabialne! Na chwilę? Za chwilę!
- 15-sekundowy spot poświęcony jest promocji „Cashback”. Bohaterka Ania prezentuje zalety promocyjnej oferty, która jest skierowana do klientów wybierających pożyczkę przez internet od 4 tys. zł.
Nowe podejście Providenta do mediów społecznościowych wpisuje się w plany:
- dotarcia do kolejnych segmentów klientów,
- dalszego rozwoju portfolio.
Celem jest zwiększenie widoczności marki i pogłębienie relacji z konsumentami w cyfrowym świecie.
Platformę przygotowała agencja Plej, która po wygranym przetargu:
- wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej,
- zajmie się obsługą działań w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok) i kampaniami contentowymi.
– Zbudowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki, która kieruje ofertę do bardzo szerokiego odbiorcy, w zasadzie do wszystkich w Polsce, wymagało od nas modułowego i wszechstronnego rozwiązania. Stąd koncepcja miejsca, które można znaleźć w każdym polskim mieście czy miasteczku, w którym mieszka przekrój naszego społeczeństwa: od singli-studentów, przez rodziny z dziećmi, aż po aktywnych silverów. To miejsce to stworzona przez nas na potrzeby nowej komunikacji miła okolica z dobrosąsiedzką atmosferą przy ulicy Finansowej. Provident pomaga tam naszym bohaterom w ich codziennym życiu. Do tego pojemna konstrukcja komunikatów daje nam szansę opisać, jak działają produkty Providenta – mówi Bartosz Biały, dyrektor kreatywny w agencji Plej.
Za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Spot wyprodukowała Papaya Films, a wyreżyserował Piotr Matejkowski. Aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.
- 3