Provident w kampanii ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
  • 1
  • 1
29.11.2021

Provident w kampanii ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze

Provident wystartował ze świąteczną odsłoną kampanii wykorzystującej piosenkę z 2000 r. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.

Nowe reklamy przedstawiają historię świątecznego planu pewnego taty. Mężczyzna chce spełnić marzenie dziecka o śnieżnej Gwiazdce. Bohater, przywożąc choinkę w mokry i deszczowy grudniowy wieczór, wpada na genialną myśl. Wtórują mu w tym trzej Mikołajowie – muzycy znani z poprzednich odsłon kampanii. Zespół to wizualizacja wewnętrznego głosu bohatera, a jednocześnie symbol pomocy i wsparcia w realizacji planu. Planem jest zakup armatki do naśnieżania.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz Internecie (VoD, display). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty w wersji 15- i 30-sekundowej wyprodukowało studio F1lm, a wyreżyserował je duet Państwo Rodzeństwo.

  • 1
plan na świąteczną radość

Plan na świąteczną radość według Providenta

29 listopada 2021

27 listopada 2021

26 listopada 2021