Promocje świąteczne w e-sklepach – badanie GetResponse (infografika)
  • 0
  • 1
13.12.2013

Promocje świąteczne w e-sklepach – badanie GetResponse (infografika)

Sklepy internetowe do prowadzenia promocji świątecznych najczęściej wykorzystują portale społecznościowe (22%) oraz e-mail marketing (19%). Na trzecim miejscu uplasowały się ex aequo działania SEO oraz kampanie banerowe (14%) – wynika z badania GetResponse.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

e-cityvision.pl

10 lat temu

Świetny artykuł!

Naprawdę fantastyczny artykuł. Właściciele e-sklepów mogą się nim inspirować podczas tworzenia świątecznych promocji.

12 grudnia 2013