Promocje cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
9.11.2016

Promocje cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół – badanie ARC Rynek i Opinia

Najlepszą promocją zdaniem Polaków jest obniżka ceny produktu lub usługi – korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych. Z kolei w ciągu roku o połowę spadł odsetek osób biorących udział w konkursach. Istotnie mniej osób uczestniczyło również w degustacjach produktów – wynika z „Monitora promocji 2016” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2016

„Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej” – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Eventy są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem komunikacji marketingowej. Rośnie świadomość ich skuteczności, wzrasta też poziom wymagań stawianych agencjom eventowym. Branża eventowa rozwija się dynamicznie, a wraz z nią wiedza na temat event marketingu. W odpowiedzi na te zjawiska powstała książka „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”.

8 listopada 2016