"Promocja w dobrej formie - użyteczność reklamy decyduje o sukcesie?" (Think-a-Head)
  • 0
  • 1
8.01.2008

„Promocja w dobrej formie – użyteczność reklamy decyduje o sukcesie?” (Think-a-Head)

M. Wilkowski, Promocja w dobrej formie – użyteczność reklamy decyduje o sukcesie?, "Think-a-Head", 7.01.2008

Autor niewątpliwie ciekawego (choć dość chaotycznego) tekstu próbuje znaleźć wspólną przyczynę malejącej "popularności" reklamy telewizyjnej i akceptowalności reklamy internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2008