Promocja nowej kolekcji Reserved w Internecie - Marketing przy Kawie
Promocja nowej kolekcji Reserved w Internecie
  • 0
  • 5
13.05.2011

Promocja nowej kolekcji Reserved w Internecie

Kampania „Beautiful Story” Reserved, której główną bohaterką jest Magda Frąckowiak, jedna z najbardziej rozpoznawalnych topmodelek na świecie, w Internecie prowadzona jest przede wszystkim w serwisie WWW. Dużym jej wsparciem jest fan page na portalu Facebook (pierwszym w Polsce w branży odzieżowej i trzecim w ogólnym rankingu popularności) oraz blog www.ThisBlogIsReserved.com.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 maja 2011