Promocja największych polskich miast w styczniu – raport NewsPoint i info-PR - Marketing przy Kawie
Promocja największych polskich miast w styczniu – raport NewsPoint i info-PR
  • 0
  • 1
25.02.2009

Promocja największych polskich miast w styczniu – raport NewsPoint i info-PR

Wspólny raport NewsPoint i info-PR dotyczy artykułów na temat promocji miast wojewódzkich, które ukazały się w styczniu b.r. w mediach internetowych. Raport obejmuje publikacje na temat 18 miast (stolic województw oraz siedzib władz wojewódzkich) i dotyczy artykułów publikowanych w internecie w dniach 1-31 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2009

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2009

Legendarny komiks "Tytus, Romek i A`Tomek" ponownie w sprzedaży

Na rynku pojawiła się nowa seria wydawnicza Prószyński Media. Będzie to komplet oryginalnych wydań komiksów z Tytusem, Romkiem i A’Tomkiem autorstwa Henryka Jerzego Chmielewskiego zwanego Papciem Chmielem. Księga I pt. „Tytus harcerzem” ukaże się 23 lutego. Telewizyjną kampanię informacyjną o wznowieniu kolekcji przygotował dom mediowy Media On we współpracy z wydawnictwem Prószyński Media.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2009

Widzew Łódź z nowymi pakietami reklamowymi - opłata tylko za efekty

KS Widzew Łódź przygotował na wiosenną rundę rozgrywek nowe pakiety reklamowe. Klub wprowadził specjalne oferty typu „Profit Biznesowy” dla największych sponsorów klubu, w tym Sponsora Strategicznego oraz sportowe pakiety reklamowe o mniejszym zasięgu. Ponadto Widzew Łódź jako pierwszy klub w polskim futbolu wprowadził profesjonalne narzędzia pomiaru efektywności świadczeń reklamowych i uzależnił koszt pakietów od faktycznych rezultatów osiągniętych przez reklamodawcę.