Projekty PR dla Sony zrealizowane przez Grayling
  • 0
  • 1
16.08.2012

Projekty PR dla Sony zrealizowane przez Grayling

Agencja public relations Grayling Poland zrealizował w pierwszym półroczu 2012 r. trzy projekty komunikacyjne dla polskiego oddziału Sony Europe Limited.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 sierpnia 2012

14 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2012

Olimpijski wyścig po fanów wygrał Usain Bolt (infografika)

Usain Bolt podczas igrzysk olimpijskich w Londynie, oprócz trzech złotych medali w sprincie i rekordu świata zdobył także prawie 900 tys. nowych fanów na Facebooku. Największe gwiazdy sportu dbają o swoich kibiców w serwisie społecznościowym. Spośród zawodników walczących w stolicy Wielkiej Brytanii najliczniejszą grupę sympatyków miał Kobe Bryant – 13,7 mln. Analiza wyścigu po fanów w trakcie igrzysk Londyn 2012 według danych z aplikacji catNapoleon.com.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2012

Igrzyska promują Wielką Brytanię na arenie międzynarodowej

35 milionów funtów na promocję, 8600 nieakredytowanych dziennikarzy zarejestrowanych w London Media Centre, ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo, 200 briefingów prasowych zorganizowanych podczas igrzysk, z udziałem takich gości jak Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker, ponad 500 dziennikarzy uczestniczących w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej. Narodowa organizacja turystyczna VisitBritain opublikowała wstępne podsumowanie działań promocyjnych w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.