Programmatic z 65-proc. udziałem w globalnym rynku reklamy online w 2019 r. Prognoza agencji Zenith
  • 0
  • 0
19.11.2018

Programmatic z 65-proc. udziałem w globalnym rynku reklamy online w 2019 r. Prognoza agencji Zenith

W 2019 r. globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 65 proc. sumy wydatków na reklamę online* – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość wydatków na reklamę programmatic wyniesie w przyszłym roku 84 mld dol., wobec 70 mld dol. w 2018.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2018