Program lojalnościowy dla samorządów
  • 0
  • 1
23.04.2009

Program lojalnościowy dla samorządów

Agencja Reklamowa Wizard wdraża nowy projekt: program lojalnościowy dla samorządów. Nowe wyzwanie, nad którym pracuje od kilku miesięcy Agencja, skierowane jest do jednostek samorządowych każdego szczebla administracji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

JarekPN

15 lat temu

Napiszcie, jak program zostanie wdrożony

Mam prośbę o jakiś opis programu jak już zostanie wdrożony. Ciekawa idea. Mnie osobiście interesuje, w jaki sposób zrealizowane będą dwa (zupełnie odmienne) cele główne. - Jestem niemal pewien, że nie da się tego pogodzić w jednym przekazie marketingowym / PRowym - to są dwa różne segmenty odbiorców: potencjalni turyści i "tubylcy" danego regionu. Zatem dwie kampanie równoległe / dwa osobne projekty ? - Dlaczego w ramach jednego programu lojalnościowego ?

23 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.04.2009

"Europa – to nasza historia" na billboardach w 11 największych miastach Polski

Od 1 maja do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia, na powierzchni 2,5 tys. m2, w 12 różnych sekcjach tematycznych, wrocławianie i goście z całej Polski odbędą podróż po Europie, przemierzając przestrzeń i czas od 1945 do 2007 roku. Wystawa „Europa – to nasza historia” przygotowana przez brukselskie Muzeum Europy z okazji 50-lecia podpisania Traktatów Rzymskich, zostanie oficjalnie otwarta 1 maja 2009 we wrocławskiej Hali Stulecia. 600 billboardów i citylightów promujących wystawę zaprasza do zwiedzania mieszkańców: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gdańska, Katowic, Szczecina, Lublina, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy oraz Wrocławia.