Prognozy dla rynku chmurowych rozwiązań obsługi klienta
  • 0
  • 1
26.01.2015

Prognozy dla rynku chmurowych rozwiązań obsługi klienta

Głównym trendem 2015 r. w zakresie systemów komunikacyjnych dla biznesu będzie – jak głoszą prognozy Frost & Sullivan – dynamiczny rozwój liczby projektów chmurowych. Według firmy analitycznej w latach 2013–2019 średnie tempo rozwoju rynku hostowanych i chmurowych rozwiązań contact center w regionie EMEA osiągnie 16,9 proc., natomiast w krajach Europy Wschodniej 22,5 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2015

25 stycznia 2015

23 stycznia 2015