Profesjonalne usługi Public Relations – podsumowanie kampanii
  • 0
  • 1
7.12.2007

Profesjonalne usługi Public Relations – podsumowanie kampanii

Dobiega końca zorganizowana przez Związek Firm Public Relations kampania promująca profesjonalne usługi Public Relations. Osoby odpowiedzialne za wizerunek 500 największych firm w Polsce po raz ostatni w tym roku otrzymają specjalne przesyłki, zachęcające do korzystania z usług renomowanych agencji PR zrzeszonych w Związku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54806 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2007

Superbrand Polska dla marki Dulux

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz trzeci wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek do ekskluzywnej grupy Superbrands dołączyła właśnie marka Dulux. W ten sposób uznano ją za markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Z ocen ekspertów brandingu wynika, że marka Dulux oferuje konsumentom znaczące korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Stanowią one o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.