0 1 30.03.2009Profensiva dla spółki Energa-Obrót SAkampanie reklamowe TweetAgencja reklamowa Profensiva opracowała kampanię reklamową dla spółki Energa-Obrót SA.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53499 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.03.2009Domoteka wybiera magnifiCoDomoteka wybrała agencję Public Relations. Za działania związane z budową wizerunku centrum odpowiedzialna będzie agencja magnifiCo PR.
0 1 0 0 0 30.03.2009Stanowisko GG Network SA wobec odpowiedzi PBI i Gemius na list otwarty o zestawianiu witryn stacji radiowychZarząd GG Network odpowiada i podtrzymuje dotychczasowe stanowisko w sprawie słuchalności radia Open.fm.
0 1 0 0 0 30.03.2009Newton Media dla regionówFirma Newton Media – zajmująca się monitorowaniem mediów drukowanych i elektronicznych - uruchomiła w marcu nową usługę o nazwie „Region Media 2009”. Adresatami usługi są przedstawiciele administracji i sektora samorządowego. Osoby te są szczególnie zainteresowane otrzymywaniem bieżącej informacji na temat rozwoju regionów w Polsce, zwłaszcza w dobie spowolnienia gospodarczego.
0 1 0 0 0 30.03.2009"Okna z widokiem na oszczędność" - rusza kampania Stolbud WłoszczowaWraz z początkiem kwietnia rusza ogólnopolska kampania reklamowa producenta stolarki otworowej Stolbud Włoszczowa SA.