Profensiva dla Naty
  • 0
  • 1
14.03.2008

Profensiva dla Naty

Do grona kluczowych klientów agencji reklamowej Profensiva dołączyła spółka Lonza-Nata, producent wód mineralnych i napojów gazowanych. Pierwszym zadaniem zespołu kreatywnego było opracowanie linii nowych etykiet dla jednego z produktów firmy, napoju "Mr.King Sajz".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2008

13 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2008

Rusza kampania informacyjno-edukacyjna Visa Europe

Wobec rosnącej popularności kart kredytowych i ich roli w gospodarowaniu finansami domowymi Visa Europe podejmuje działania mające na celu lepsze zrozumienie przez konsumentów zalet kart kredytowych i korzyści płynących z posługiwania się nimi, a jednocześnie – zwrócenie uwagi na to, iż z tego nowoczesnego instrumentu płatniczego należy korzystać świadomie i rozsądnie. Kierowana do konsumentów kampania informacyjno-edukacyjna będzie prowadzona w prasie, w placówkach detalicznych oraz w internecie, gdzie m.in. zostanie uruchomiona wspólnie ze Związkiem Banków Polskich strona poświęcona kartom kredytowym.