Produkty oceniane jak użytkownicy Tindera. Tyson Foods testuje narzędzie zbierania insightów - Marketing przy Kawie
Produkty oceniane jak użytkownicy Tindera. Tyson Foods testuje narzędzie zbierania insightów
  • 0
  • 0
25.08.2017

Produkty oceniane jak użytkownicy Tindera. Tyson Foods testuje narzędzie zbierania insightów

Amerykańska firma Tyson Foods wykorzystała mechanizm znany z Tindera do zbierania opinii konsumenckich. Poprosiła użytkowników, by ocenili produkty w sposób znany z aplikacji randkowej. Potencjalnych partnerów ocenia się w niej, przesuwając ekran w prawo lub w lewo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 sierpnia 2017

24 sierpnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
24.08.2017

Jutro jest dziś – V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS

„Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku automotive” – to hasło V Konferencji Motoryzacyjnej Kantar TNS, która odbędzie się 20 września. Eksperci z Kantar TNS opowiedzą o procesie decyzyjnym związanym z zakupem samochodu, przedstawią najnowsze trendy związane z finansowaniem zakupu samochodu, car-sharingiem czy abonamentami. Postarają się też odpowiedzieć na pytanie, jak efektywnie zarządzać obecnością marki w punktach styku z nią.