Produkty Mennicy Polskiej w EMPiKu
  • 0
  • 1
4.12.2006

Produkty Mennicy Polskiej w EMPiKu

EMPiK i Mennica Polska – dwie polskie firmy z wieloletnią tradycją – rozpoczynają współpracę w celu popularyzacji artykułów szczególnie wartościowych pod względem artystycznym, które do tej pory były dostępne jedynie dla niewielkiej grupy kolekcjonerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

4 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2006

Starcom, jako jedyny dom mediowy, nominowany do Złotych Orłów

Dom mediowy Starcom, otrzymał nominację do nagrody Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły, który odbywa się pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jury festiwalu pod przewodnictwem Kuby Kamińskiego, dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Brain nominowało do nagrody w kategorii interactive – kampania reklamowa on-line kampanię zrealizowaną przez Starcom dla telewizji TVN. Co ciekawe na 81 kampanii i projektów nominowanych do nagród festiwalu Złote Orły, jest tylko jedna nominacja dla domu mediowego, którą otrzymał właśnie Starcom.