Produkt już nie jest najważniejszy – badanie Salesforce
  • 0
  • 2
23.11.2018

Produkt już nie jest najważniejszy – badanie Salesforce

Dla 80% klientów doświadczenie zapewniane przez firmę jest równie ważne jak sam produkt lub usługa. 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia lub zachowa się zgodnie z oczekiwaniami – pokazuje badanie „Trends in Integrated Customer Experience” firmy Salesforce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2018

Zdrowia, szczęścia i jeszcze raz pieniędzy, czyli czego życzą sobie pracownicy na święta. Badanie SW Research

Najczęściej na święta życzymy sobie zdrowia, szczęścia, a prawie połowa z nas jako trzecie wymienia pieniądze. Święta kojarzą się Polakom nie tylko z zapachem choinki czy rodzinną atmosferą. Także z gorączką zakupów i dodatkowymi wydatkami, na które trzeba się wcześniej przygotować. Te coraz częściej są finansowane podarunkami od pracodawcy. Takie są wnioski z badania „Szef pomaga Mikołajowi”, zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.