Producent Kropelki planuje launch nowego produktu i zmienia dom mediowy
  • 0
  • 0
16.07.2018

Producent Kropelki planuje launch nowego produktu i zmienia dom mediowy

Urugwajska firma Fenedur, w której portfolio znajdują się takie brandy jak Kropelka czy Poxipol, zmieniła agencję mediową. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się MullenLowe MediaHub. Dotychczas robił to Havas Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2018

13 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2018

Media z najbardziej wiarygodnymi informacjami na temat produktów. Wyniki badania internautów

Gdzie najlepiej szukać wiarygodnych informacji na temat produktów i usług? Zdaniem internautów – na portalach specjalistycznych, forach dyskusyjnych i portalach ogólnoekonomicznych. Respondenci badania ARC Rynek i Opinia mieli najmniejsze zaufanie do informacji o produktach na portalach plotkarskich, Facebooku i w telewizji publicznej. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze – do 24. roku życia.