Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki- Marketing przy Kawie
Producent jogurtów Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki
  • 0
  • 1
13.02.2025

Producent jogurtów Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki

Producent jogurtów Stonyfield Organic zachęca do podjęcia wyzwania Toxic Ex Challenge. To nawiązanie do ekologicznego przekazu firmy, rozumianego szeroko jako usunięcie toksyn z codziennego życia.

Amerykańska firma Stonyfield Organic buduje swój wizerunek na zakazie wykorzystywania w swoich produktach toksycznych pestycydów, nawozów sztucznych i żywności modyfikowanej genetycznie. W przekazie marketingowym rozszerza znaczenie toksyczności o romantyczne relacje międzyludzkie.

„Walentynki to czas świętowania z bliskimi. A dla niektórych okazja do poszukiwania nowej miłości. Trudno jest jednak zrobić miejsce dla nowej wyjątkowej osoby, gdy poprzedni związek wciąż zajmuje miejsce w mediach społecznościowych i umyśle. W te walentynki Stonyfield zachęca ludzi do blokowania swoich toksycznych ex w ramach akcji Toxic Ex Challenge. Uczestnicy będą mieli szansę wygrać 1000 dolarów. I ostatecznie zerwać więzi, które już im nie służą” – napisała firma w oświadczeniu.

Zasady są proste:

  • uczestnicy muszą zablokować swojego/swoją ex w mediach społecznościowych,
  • następnie zarejestrować się na stronie akcji.

Nagroda pieniężna nie jest wysoka. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy: „Chodzi przede wszystkim o dobrą wolę i uznanie, że toksyny istnieją przez całe nasze życie i ważne jest, aby blokować je wszędzie”.

Akcja obejmuje public relations, internet i media społecznościowe. Jej cele to:

  • zwiększenie świadomości podstawowych wyborów, jakich można dokonać, aby kupować produkty ekologiczne,
  • skłonienie ludzi do myślenia o miejscach w codziennym życiu, w których napotykają toksyczność.

W ubiegłym roku, jak przypomniał magazyn „Dairy Foods”, Stonyfield zorganizował podobną akcję. Zaoferował 1 tys. dol. konsumentowi, który odstawi media społecznościowe w okresie poprzedzającym wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych.

Stonyfield Organic powstała w New Hampshire, a należy do francuskiego holdingu Lactalis.

Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki

Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2025

11 lutego 2025

  • 0
  • 1
  • 0
11.02.2025

Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”

„Niepełnosprawny, czyli jaki” to tytuł ósmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii.