Producenci rajstop celowo postarzają swoje produkty?
  • 0
  • 0
24.05.2018

Producenci rajstop celowo postarzają swoje produkty?

Do grona producentów, którzy celowo postarzają produkty, by wymóc na klientach zakup kolejnych, mogą należeć również wytwórcy rajstop. Tak uważa francuskie stowarzyszenie Halte à l’Obsolescence Programmée, czyli (w wolnym tłumaczeniu) Zatrzymać Celowe Postarzanie Produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44591 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji internetowej, generowanie „kalorycznych” leadów. Zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media. Weryfikacja kampanii online – zagadnienie botów, ad fraudu oraz viewability. To przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2018 r. w czasie Forum IAB.

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

Ojcowie w kampanii na Dzień Matki wzywają do zakończenia „Epoki klatkowej”

Z okazji Dnia Matki mężczyźni z całego kraju zaangażowali się w kampanię „Ojcowie dla matek” organizacji Compassion in World Farming (CIWF). Celem akcji jest przypomnienie, w jak okrutny sposób hodowane są świnie – matki. 26 maja dwudziestu sześciu ojców, w tym Maciej Orłoś, pozuje z sercem, które jest jednocześnie ryjkiem świni i symbolem cierpienia, jakiego doświadczają te zwierzęta.