Producenci dóbr luksusowych muszą podążać za technologią – Deloitte - Marketing przy Kawie
Producenci dóbr luksusowych muszą podążać za technologią – Deloitte
  • 0
  • 2
20.07.2015

Producenci dóbr luksusowych muszą podążać za technologią – Deloitte

Zmiana dotychczasowych kanałów sprzedaży ma podstawowe znaczenie dla osiągania przewagi konkurencyjnej. Prawie 60% milenialsów szuka informacji o markach luksusowych w Internecie. Takie wnioski przedstawia Deloitte w raporcie „Global Powers of Luxury Goods 2015. Engaging the future luxury consumer”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2015

19 lipca 2015