Procter & Gamble straciło tytuł największego reklamodawcy świata. Stawia na AI i większą precyzję dotarcia
  • 0
  • 1
19.02.2023

Procter & Gamble straciło tytuł największego reklamodawcy świata. Stawia na AI i większą precyzję dotarcia

P&G nie jest już największym reklamodawcą świata. Jak powiedział chief brand officer, Marc Pritchard podczas konferencji amerykańskich reklamodawców, wynika to ze zmiany sposobu myślenia o wydatkach reklamowych. Teraz koncern stawia na precyzję, a nie na ilość. I namawia innych do pójścia tą ścieżką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lutego 2023

17 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2023

Koszyk zakupowy w styczniu 2023 droższy o 15% niż przed rokiem

Nowy rok przywitał nas kolejnymi wzrostami cen na sklepowych półkach. Jak wynika z najnowszego badania i raportu ASM Sales Force Agency, w styczniu 2023 podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie zdrożały wszystkie z dziesięciu analizowanych kategorii produktów. Największą dynamikę wzrostu cen w skali roku zanotowały produkty tłuszczowe (56%), dodatki (27%), produkty sypkie (23%) czy nabiał (19%). W styczniu najtańsze zakupy oferowały hipermarkety, a najdroższe kanał e-grocery.

16 lutego 2023