Procter & Gamble realizuje kampanię nowej linii Blend-a-Med - Marketing przy Kawie
Procter & Gamble realizuje kampanię nowej linii Blend-a-Med
  • 0
  • 1
1.08.2012

Procter & Gamble realizuje kampanię nowej linii Blend-a-Med

W lipcu i sierpniu firma Procter & Gamble prowadzi na nośnikach POS TV ogólnopolską kampanię wspierającą sprzedaż nowej serii produktów marki Blend-a-Med – Pro Expert Clinic Line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 sierpnia 2012

31 lipca 2012