Proces w sprawie reklamy kontekstowej byłby precedensem
  • 0
  • 1
3.09.2008

Proces w sprawie reklamy kontekstowej byłby precedensem

Badania pokazują, że 92% użytkowników Internetu uważa wyszukiwarki za bezstronne źródło informacji. 81% posługuje się nimi, w celu odnalezienia ofert handlowych, konkretnych produktów oraz usług. Ponad połowa Internautów oczekuje, że najmocniejsze marki będą pojawiać się w wynikach wyszukiwania na początku listy. Nic więc dziwnego, że tzw. linki sponsorowane stają się kolejnym narzędziem walki o klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2008