„Pro-KREACJA”, nr 5/2006 w sprzedaży
  • 0
  • 1
11.12.2006

„Pro-KREACJA”, nr 5/2006 w sprzedaży

Marketing zapachowy – to stosunkowo nowa dziedzina, o której na łamach „Pro-KREACJI” pisze Dominika Meinardi w artykule „Pachnąca reklama”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2006

Nowy portal turystyczny „Wypoczynkowo.pl” finalistą konkursu „Pomorski Lider Innowacji 2006”

W dniu 26 października 2006, podczas organizowanych przez Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A., 2. Targów Nauki i Techniki „Technicon”  w  trakcie uroczystej gali ogłoszono wyniki i  wręczono  nagrody oraz wyróżnienia laureatom konkursu „Pomorski Lider Innowacji 2006". Celem tego konkursu, organizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza, jest promowanie przedsiębiorstw wdrażających nowe rozwiązania techniczne oraz technologiczne.