Princessa promuje nowe wafelki w ciemnej czekoladzie (wideo)
  • 1
  • 1
5.10.2016

Princessa promuje nowe wafelki w ciemnej czekoladzie (wideo)

Marka Princessa wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2016

Twarzą w twarz z kapitalizmem” – nowa książka Kotlera już na rynku

Co się stało z „amerykańskim snem”? Kapitalizm nie działa już tak, jak kiedyś – konkluduje Philip Kotler, znany i szanowany teoretyk biznesu, ekonomista klasyczny. Czternaście wzajemnie powiązanych sił podkopuje niegdyś wspaniałą gospodarkę rynkową, która z trudem trzyma się roli siły napędowej wzrostu i dobrobytu oraz stabilizatora w burzliwych czasach. W książce „Twarzą w twarz z kapitalizmem” Kotler przedstawia poważną ocenę wad tego systemu. Odsiewając szum – polityczne kłótnie, szukanie winnych i wojownicze ideologie – autor starannie przygląda się temu, co poszło nie tak.

4 października 2016