Prima Finezja promuje „Bridget Jones. W pogoni za rozumem. - Marketing przy Kawie
Prima Finezja promuje „Bridget Jones. W pogoni za rozumem.
  • 0
  • 1
18.11.2004

Prima Finezja promuje „Bridget Jones. W pogoni za rozumem.

Marka Prima Finezja wspiera polską premierę ekranizacji II części światowego bestselleru książki Helen Fielding – „Bridget Jones. W pogoni za rozumem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 listopada 2004

16 listopada 2004