Prezerwatywy jak ubrania, czyli kampania „Pasuje idealnie” marki Durex
  • 2
  • 4
7.07.2021

Prezerwatywy jak ubrania, czyli kampania „Pasuje idealnie” marki Durex

Co wspólnego mają moda i seks? W obu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego elementy, które pozwolą poczuć się maksymalnie swobodnie i wyrazić siebie – uważa marka Durex. W seksie takim elementem są prezerwatywy, a do szukania ich idealnego rodzaju zachęca letnia kampania marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53461 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2021

6 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2021

Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.

Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o dodatkowe 10% do 2025 r. To kolejny krok w ramach zobowiązania na rzecz wspierania kontroli spożywanego cukru. Od 2000 do 2015 r. firmy zjednoczone w ramach UNESDA obniżyły średnią zawartość cukrów o 12% oraz o kolejne 14,6% w latach 2015–2019.