„Prezenty Twoich marzeń” – świąteczna kampania telewizyjna Empiku i Empiku.com - Marketing przy Kawie
„Prezenty Twoich marzeń” – świąteczna kampania telewizyjna Empiku i Empiku.com
  • 1
  • 1
5.11.2013

„Prezenty Twoich marzeń” – świąteczna kampania telewizyjna Empiku i Empiku.com

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania telewizyjna sklepu internetowego Empik.com i sieci salonów marki. Jej hasło brzmi „Prezenty Twoich marzeń”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2013