Prezent trafiony z kopytka w kampanii Orange (wideo) - Marketing przy Kawie
Prezent trafiony z kopytka w kampanii Orange (wideo)
  • 1
  • 1
13.11.2013

Prezent trafiony z kopytka w kampanii Orange (wideo)

Serce, Rozum i Renia to bohaterowie nowej kampanii Orange promującej świąteczną ofertę. Działania realizowane pod hasłem „Trafione prezenty cieszą podwójnie” można śledzić w telewizji, radiu oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 listopada 2013