Pressroom. Nowość na stronie Triumph International (Polska). - Marketing przy Kawie
Pressroom. Nowość na stronie Triumph International (Polska).
  • 0
  • 1
11.06.2007

Pressroom. Nowość na stronie Triumph International (Polska).

Współpraca z dziennikarzami i stylistami jest jednym z najważniejszych ogniw działalności PR Triumph International (Polska). By wzajemny kontakt był jeszcze łatwiejszy, Triumph International uruchomił pressroom. Jest on adresowany do dziennikarzy i stylistów wszystkich mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2007

System zarządzania programem lojalnościowym dla Hoteli Warszawskich Syrena

Firmie Synerway zlecono wdrożenie systemu obsługi nowego programu lojalnościowego dla Hoteli Warszawskich Syrena. Program „Syrena Best Point” zaczął funkcjonować w ramach internetowego systemu rezerwacji hoteli Polonia Palace, MDM i Metropol. Klienci hoteli Syrena mogą przystąpić do programu drogą online za pośrednictwem interaktywnej strony www.syrenabestpoint.com. Po zalogowaniu otrzymują dostęp do edycji swojego profilu, aktualnych danych o stanie konta i bieżących promocji. Dzięki niej mają również możliwość wymiany zgromadzonych punktów na nagrody.

8 czerwca 2007