0 1 18.10.2012Presspublica wznawia „Bloomberg Businessweek Polska”media Tweet16 października Presspublica podpisała umowę licencyjną z Bloomberg L.P.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 5 0 0 0 18.10.2012„Zrób interes w swoim stylu” – kampania marki Mercedes-Benz (wideo)Rozpoczęła się lokalna kampania marki Mercedes-Benz Samochody Dostawcze, pod hasłem „Zrób interes w swoim stylu”. Akcja zachęca do skorzystania z promocji, w ramach której zakup dodatkowego wyposażenia lub usług obniża wyjściową cenę samochodu.
0 1 0 0 0 18.10.2012„Syf” na billboardach – tajemnicza kampaniaW dużych polskich miastach, m.in. Krakowie, Łodzi i Warszawie, pojawiły się tajemnicze billboardy na nośnikach należących do firmy Ströer.
1 5 0 0 0 18.10.2012Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo)16 października, w Światowy Dzień Walki z Głodem, Polski Czerwony Krzyż oficjalnie rozpoczął niestandardową akcję społeczną, w ramach której każdy może pomóc niedożywionym dzieciom.
0 1 0 0 0 18.10.2012Grupa Nokaut współpracuje z agencją prasowąOd października Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z internetową agencją prasową Artivia. Współpraca obejmuje dostarczanie treści do wybranych serwisów tematycznych należących do Grupy.