Premiera XI edycji Katalogu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
  • 0
  • 1
24.10.2006

Premiera XI edycji Katalogu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Jedenasta odsłona „Katalogu badań i firm badawczych PTBRiO 2006” trafiła do osób związanych z rynkiem badań marketingowych – badaczy, marketerów, specjalistów w dziedzinie reklamy i mediów oraz przedstawicieli świata nauki. Katalog po raz trzeci z rzędu został przygotowany przez agencję Novimedia Custom Publishing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006