Premiera drugiej reklamy Heinekena (wideo)
  • 1
  • 1
2.06.2011

Premiera drugiej reklamy Heinekena (wideo)

26 maja Heineken ogłosił premierę drugiego filmu, który stanowi część światowej kampanii reklamowej „Open Your World”. Film nosi tytuł „Date”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2011

  • 3
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2011

Kampania promocyjna kandydatury Gdańska i Trójmiasta jako Europejskiej Stolicy Kultury (wideo)

Niemal 90 organizacji pozarządowych, firm, instytucji kultury, uczelni i mediów. Jeden prosty komunikat: „Wspieramy starania Gdańska i Metropolii o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku”. Rusza kampania promocyjna Gdańsk 2016. Jej celem jest pokazanie, że Europejska Stolica Kultury to projekt, który łączy ze sobą różne środowiska. Swoje poparcie wyraziły między innymi największe media w regionie.