Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka - Marketing przy Kawie
Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka
  • 1
  • 4
15.11.2021

Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka

15 listopada do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka. Jednocześnie rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Spot to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i instagramowych rolek, który pokazuje dzień z życia nastoletniej dziewczyny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2021

„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-Mobile

Święta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.