0 1 28.09.2005Premia 10% w Heyah Klubie – kampaniakampanie reklamowe TweetRuszyła kampania wspierająca wejście nowej oferty dla Klubowiczów Heyah.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53988 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 4 0 0
0 1 0 0 4 28.09.2005Euro RSCG Warsaw z nową kampanią dla Tymbarku26 września ruszyła nowa kampania reklamowa soków Tymbark „Owoce Świata” (Maspex Wadowice) przygotowana przez Euro RSCG Warsaw. Obejmuje ona kampanię telewizyjną, w ramach której przygotowane zostały 3 rodzaje 15 sekundowych spotów reklamowych: „Kaktus”, „Limonka”, oraz „Banan” oraz kampanię prasową.
0 1 0 0 4 28.09.2005Kolorowa jesień z HariboHARIBO przygotowało na drugie półrocze 2005 liczne działania przypominające o produktach niemieckiego producenta. Na jesień i zimę zaplanowano konkurs SMS-owy, kampanię reklamową oraz spotkania z dziećmi.
0 1 0 0 4 28.09.2005Co to jest damski samochodzik i kto nim jeździ?W pierwszej trójce najbardziej popularnych modeli aut wśród aktywnych zawodowo Polek znalazły się Renault Clio, Peugeot 206 oraz Nissan Micra.
0 1 0 0 4 28.09.2005IMAGINE - globalna kampania Samsung startuje w PolsceW poniedziałek (26.09) ruszyła w polskiej telewizji nowa kampania brandingowa Samsung Electronics. Jest ona elementem globalnej kampanii, która rozpoczęła się w niektórych krajach już w czerwcu i jest sukcesywnie rozszerzana na kolejne rynki.